понеділок, 9 квітня 2012 р.

Здрастуйте, дорогі мама й тато.

Зараз друга година ночі, а я сиджу в гуртожитку під дверима в свою кімнату і пишу вам лист тому, що в кімнату мене не пускають, говорять сьогодні не моя черга ночувати. Очі злипаються, але заснути не можу, тому що сиджу на стільці з однією ніжкою, інших у нас у гуртожитку немає. А тому, щоб не заснути пишу вам лист.
Дорогі мої, улюблені батьки, дуже за вами скучив, надішліть, будь ласка, грошей. Адже вашого останнього листа, в якому ви вислали мені 45 гривень, я не отримував. Тому ось вже кілька днів як я нічого не їм.
Хотів влаштуватися в профілакторій, говорять там добре, харчування 3-х разове - понеділок, середа, п'ятниця. Так що добре б ще тридцяточку накинути, тому що від підвищеної стипендії я відмовився, а просту мені ніхто не платить і вгамовувати спрагу знань тепер мені не на що.
Ну от, а інше все добре. Правда недавно мої друзі по поверсі мене у свою громаду прийняли - це значить: усе, що до цього моїм було, то тепер загальним стало, і штани, які дядько Гоша з Монголії надіслав теж. Вони як вступний внесок пішли. У них тепер усе женитися ходять, а мені замість них друзі по громаді окуляри подарували італійські, димчасті, без скла. Попереджаю, батько, свої галіфе мені більше не надсилай, занадто вже вони в тебе общинні, вся громада в них уміщається разом. Вишли грошима, 120-150 на брюки повинно вистачити.
Hу ось, а так все прекрасно. Правда, недавно за неуспішність мене відрахували з інституту. І тепер вимагають, щоб я повернув всі стипендії, які одержав поки вчився: 270 рублів 60 копійок. 60 копійок можете не висилати: їх я віддам сам. Я ж розумію, що вам теж не легко.
Дорогі мої, улюблені батьки, пишіть частіше, як ви, як бабуся, чи здорова вона, чи одержує регулярно пенсію? Якщо так, то чому давно не пише?
Словом пам'ятайте - у вас є син, який ніколи вас не забуває, якщо вам буде важко, то звертайтеся, він допоможе. Hа цьому закінчую. З нетерпінням чекаю вашої відповіді.

Ваш годувальник, Сергійко.

Немає коментарів:

Дописати коментар