понеділок, 9 квітня 2012 р.

10 жіночих способів відмовити або що вони мали на увазі

Напевно, є деяка краса в тому, що між чоловіками і жінками вічно йде якась гра. Ні ті, ні інші не говорять в лоб те що думають, оберігаючи "маленьких закомплексованих підлітків", які сидять в кожному з нас.
У когось груди занадто маленькі(великі), стегна дуже вузькі(широкі), довжина не така як у дядечка, якого бачив на касеті у друга в 7-му класі.
Список можна продовжувати дуже довго, і тут є два шляхи рішення.
Перший - все життя комплексувати, потрапляючи під хвилю подій, які експлуатують наші комплекси
Другий - усвідомити, що твій недолік, це та гідність, яка може тебе виділити.
Вибір за Вами.
Повертаючись до теми топіку, давайте розглянемо 10 найпопулярніших і тактовних жіночих способів відмовити нам чоловікам(дівчата, вчіться), і розшифровку того, що насправді ховається за цими фразами(хлопці, гасимо свої ілюзії і вчимося розуміти натяки).

Якщо вона говорить тобі:
10. Я думаю про тебе як про свого брата. То насправді має на увазі: Ти нагадуєш мені Кольку, з яким я бавилася в колгоспі в дитинстві.
9. У нас дуже велика різниця у віці.(Я не хочу спати із старим пердуном.)
8. Ти не приваблюєш мене в "цьому" сенсі.(Я вважаю тебе виродком/дурнем.)
7. Моє життя дуже складне зараз.(Я не хочу, щоб ти чув дзвінки інших хлопців, з якими я зараз зустрічаюся.)
6. У мене є хлопець.(Я віддаю перевагу компанії свого кота і баночкам морозива.)
5. Я не зустрічаюся з хлопцями зі своєї роботи/універу.(Я з тобою не зустрічатимуся, принаймні, в цій Сонячній Системі.)
4. Проблема не в тобі, а в мені.(У тобі.)
3. Для мене зараз важливіше це кар'єра.(Навіть моя нудна і безперспективна робота, куди цікавіше, ніж побачення з тобою.)
2. Я прийняла обітницю безшлюбності.(Принаймні, з такими як ти.)
І головний жіночий хіт:
1. Давай залишимося просто друзями.(Я хочу, що б ти залишився біля мене як запасний варіант, і я могла б тобі розповідати в деталях як я зустрічаюся і займаюся сексом з іншими хлопцями.)

Пам'ятайте, що це звичайно ж жарт, але в кожному жарті є доля правди...

Немає коментарів:

Дописати коментар