понеділок, 9 квітня 2012 р.

Похід до гінеколога

Історія про те як я ходив до гінеколога за свою дівчину, принаймні жінка з реєстратури до цих пір так думає!
Тож прийшли ми поліклініку, і дівчина, моя пішла займати чергу, а мене попросила взяти карту медичну. Я підходжу до реєстратури (біля якої як водиться чергу, і між мною і реєстраторкою відбувається такий діалог:
- Доброго дня. Можна мені карту.
- прізвище?
- Лізина Катерина Юріївна
- ?!?!?! А Ви до якого лікаря ???
- До гінеколога (на обличчі спокій повне)
- Черга ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
- реєстраторка ?!?!?!?!?!??!?!?!
Дає карту і я йду до лікаря поступово доганяючи що все таки сталося ...
Після огляду поки дівчина одягалася, виходить лікар до мене і повідомляє про результати, я уважно все слухаю, і тут повз йде ... реєстраторка:
- (реєстраторка звертаючись до лікаря) ну як, все в неї нормально?
- лікар - ага вагітна!
- реєстраторка-!!!!!!!!!!!!!!!... непритомна ...!!!!!!!!!!
Люди з черги в ШОЦІ! Я кажу спасибі і тут моя подруга виходить і ми йдемо на вихід, а слідом нам дивляться збожеволілі хворі)))

Немає коментарів:

Дописати коментар