вівторок, 17 червня 2014 р.

Про музику і музикантів


***
Безплатна ідея для стільникових операторів: “Сервіс "Постав гудок!": відправ SMS із кодом…, і незалежно від того, яку мелодію поставив той придурок, якому ви телефонуєте, ви почуєте нормальні гудки!”

***
— Навіщо тобі спирт?
— Струни протирати.
— Які струни?!
— Струни душі!

***
Чоловік відкрив магазин, в якому продаються труби, барабани, труни, рушниці й пістолети. Сусід йому каже:
— Сусіде, у тебе якийсь ідіотський набір товарів!
— То як поглянути! Позавчора я продав барабан, учора — рушницю, а сьогодні — труну!

***
Музикант з контрабасом не зміг сісти до переповненого автобусу.
Хлопчик на зупинці:
- От бачите , дядьку, вам треба було вчитись грати на флейті…

***
Старий американський мільйонер нетерпляче чекає, поки його дочки одягнуться, щоб після цього йти з ними на симфонічний концерт. Нарешті йому увірвався терпець, і він кричить:
- Скільки вам потрібно часу, щоб зібратися? Подивіться на мене: шматок вати у вуха, і я вже готовий.

***
Син запитує у батька:
- Тату, а що таке ноти?
- Це як міді-файл, тільки на папері…

***
Джентльмен говорить своїй партнерці:
- Дивно! Як тільки я вас запрошую на танець, музика починає мені здаватися набагато коротшою.
- Звичайно, – відповідає вона, посміхаючись, – оркестром керує мій чоловік!

***
Зустрічаються два джазмена. Один іншому: – Старий, позич 1000 баксів.
- Нема проблем. Як з Нью-Йорка повернуся, так і позичу.
- А ти що, в Нью-Йорк збираєшся?
- Ні, навіть і не думаю …

Немає коментарів:

Дописати коментар