пʼятницю, 23 листопада 2012 р.

Підбірка анекдотів про дітей

***
Мати з дитиною ходять по зоопарку. Підходять до верблюду.
- Кайова!
- Ні, це верблюд.
- Єбут?
- Ні-ні ... Кайова, Кайова!

***
- Тато, нехай слоники ще побігають!
- Донечко, слоники втомилися.
- Тато, останній раз!
- Гаразд! Самий останній раз .. Рота! Одягнути протигази!

***
Мати вчить свою 17-річну доньку, як уникнути згвалтування:
- Уяви собі, що ти йдеш вночі по вулиці, а за тобою слідом підозрілий чоловік. Твої дії?
- Я швидко повернусь до нього, задеру свою спідницю і спущу з нього штани.
- Та ти що, здуріла?
- А як ти думаєш, хто швидше бігає, він зі спущеними штанами чи я з піднятою спідницею?


***
Всій групі в дитячому садку дали завдання: вдома намалюйте кошеня, і завтра покажіть вихователю. Мій син намалював кошеня в Фотошопі і приніс малюнок на флешці ... Я боюся його далі виховувати!

***
- Уявляєш, йду по вулиці, чую - за рогом дитячий сміх і слова "Добре, зараз". Вирішив піти подивитися, заходжу за цей кут, а там діти дивляться, як один хлопчик щось на газоні майструє ... Через кілька секунд вони розбігаються, ну і тут мені цікаво стало, що ж вони там майстрували, підійшов ближче ... Хто ж знав, що вони петарду в гавно вставили ...

***
- Знаєш як називають хлопця, який не користується презервативами?
- Як?
- Тато!

***
- Тато, а що таке некомпетентність і байдужість?
- Не знаю. Та й всеодно мені.

***
Маленький Вовочка, повернувшись із села в місто, заявляє батькам:
- Мама і тато, це неправда, що корова дає молоко. Його з неї витягують силою.

***
– Тату, купи мені шоколадку.
– Ти вже доросла для солодощів.
– Тоді мені можна пити, курити і водити хлопчиків?
– Тобі яку, молочну?




Анекдоти про батьків та дітей
Мама, тато, дитина, син, дочка

Немає коментарів:

Дописати коментар