неділю, 8 січня 2012 р.

Підбірка анекдотів про жінок

***
Жінки - дуже дивні істоти.
Вони замазують синці під очима і намазують їх над очима.
***
Арабський шейх подорожував по Європі і закохався в європейку. Її тато розповідає своїм приятелям:
- Коротше, він мені каже - якщо ви її за мене заміж віддасте - я заплачу за неї стільки золота, скільки вона важить. Ну, я йому відповідаю, що в такому питанні поспішати не треба, поговоримо через місяць …
- Так, ти правий, ці шейхи з їх дивними законами … тут треба подумати …
Тато:
- Тут думати не треба. Тут дівчинку годувати треба!
***
- Вона така! Вона така!
- Ну яка вона, яка?
- Ось побачиш її і відразу в штанях тісно!
- Де? Спереду чи ззаду?
***
Добре бути жінкою!
З роботи прийшла - швиденько прибрала, випрала, попрасувала, збігала в магазин,їсти приготувала, посуд помила - і все …….. Роби, що хочеш!
***
-Любий, тобі подобається гра “Що? Де? Коли?”
-Угу.
-Ти хотів би в неї зіграти?
-Ага.
-Тоді почнемо. Що ти робив вчора у цієї шльондри Нінки? Де ти шлявся позавчора? Коли ти перестанеш тримати мене за ідіотку?!!
***
Зараз такі принци .. Дівчата, їй Богу, краще за коня заміж вийти!
***
Мамо, я буду виходити заміж.
- За кого?
- За Миколу, мого однокласника.
- Рано про таке думати – тільки в десятий клас перейшла.
- Мамо, це вигідно!
- Як то?
- Будуть одні книжки на двох.
***
Дівчата! Вчіться готувати, адже не важливо з ким ви одружитеся, всерівно воно буде хотіти їсти!
***
Стало скучно? Просто відправ “Я вагітна” на випадковий номер.
***
- Люба, я тебе благаю - давай розлучимося! У мене вже немає сил більше так жити!
- Ні вже, дорогий, вдовою взяв - вдовою і залишиш!..
***
Хлопець з дівчиною гуляють ввечері в парку.
Дівчина, тулячись до нього:
– Мені страшно ввечері в лісі!
Хлопець, озираючись:
– Мені теж! До того ж, мені ще одному назад йти…

Немає коментарів:

Дописати коментар